Thursday 8 December 2011

pagi-pagi lagi aku da 'saiko'

wahh ! syukur ya Allah. syukur!
Pagi yang indah. Sebenarnya aku, hari ni,
Ehem, boleh dikatakan 1st pagi dalam cuti ni,
lepas Subuh aku tak sambung aku punya kerohhh kerohhh (tidur)
HEHE. Anak dara yang TERBAIK bhai. Meh pinang aku meh!
well, dalam sibuk-sibuk pepagi ni aku sebenarnya kalut beno
mencari BOM! korang ada tahu pasal bom dan seangkatan dengannya tak?
takdela, kawan aku merangkap sebagai PRS di sekolah aku
suruh aku bomkan kertas Addmath aku sebab, ehem, daripada 15 soalan,
can you imagine, 7 je aku dapat jawab. Itu pun tatap buku! HAHA.
ai memang la kan. pastu, aku pun sign in FB, aish, dapat baca artikel yang membabikan orang
sampai aku sendiri rasa terbabi dek artikel tu. Naik darah wa pepagi camnih, babi. 
+_=' .


Lepas je baca artikel 'bagus' tu kan, aku pun dengar lagu emo-emo gituh,
lagu nightmare, avenged sevenfold punya lagu. Baik la wey. Naik amuk aku
dibuatnya. Salah aku pegi dengar lagu ngek tu buat pa. Sepatutnya, aku dengar la zikir2 ke pe kan?
 kan???? YEAH minah saiko da datang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 comment:

  1. wohooo . anak dara , meh nak pinang sket . asal sama kita nih ? haa . orang kata : great minds think alike . ^^ .

    ReplyDelete