Friday 28 October 2011

all is well . kem bahas ala ala mak chik bedah ....

      Membaca itu amat penting :)
kau taw x pasal gula stivia ???
tak ??? oh bagaimana kau boleh
ketinggalan??
naik hairan aku ..
sperti hairannya sifu aku a.k.a adik Din 
terhadap pasukannya !
MALU oh ....

                                           Aku belajar untuk terus berani sperti Nick , Farah Izzati,
                                                             Farah Wadhihah dan Inche Harmi
                                                                        and banyak lagi la
                                                             Saat beratur mengambil makanan
                                                                titisan mutiara galak menitis
                                                                   Ya Allah, terlalu banyak
                                                                     genta memoir yang telah
                                                                    ku simpan, tiba saat ku
                                                              mengetuknya, aku x sanggup!

                                                             Ukhuwah di bumi nikmat
                                                          sememangnya seindah syurga
                                                        Kem bahas ala parlimen ni merupakan
                                                        secebis memoir yang bagiku ....
                                                                      ianya cinta ...
Sweet Beach Resort
25-27 Oktober 2011

2 comments:

  1. aishh..ni aku jeles ni..mane nye gambar aku... :( *majuk.huahua

    ReplyDelete