Thursday 29 December 2011

menanges

Assalamualaikum.
Huuuh.
Baru lepas bukak FB *adat wajib law aku on tenet*
Tengok banyak je status-status pasal drama
yang tengah hangat diperkatakan : TENTANG ZIERA DHIA
HAH . bukan apa ,
terpukul denganstatus : bodo blake yang nanges sebab cerita tu *lebeh kurang la ayat dia*
HAHA . aku nanges . yup . MENGAKU .
aku nanges sebab cita tuh .
aku tanak berlagak alim yang aku ni jenis yang tolakketepi drama-drama
TV . Huh ! sedap2 je duk ngate orang layan drama Dhia
tinggal solat . okayy . aku bengang dengan orang yang suka menghukum .
Ayah aku pesaaaaan , kalau nampak masa maghrib orang duk lepak lagi,
*especially kat warung2*
jangan pernah kita kata dia tu tak solat . HAISH . jangan pernah kata
orang yang tak tutup aurat tu ahli neraka *bermaksud memandang rendah* bukan
aku nak suruh korang di luar sana merestui kemungkaran . cukup !
cukup kita membenci perbuatannya kerana Allah . Siapalah kita
untuk menentukan syurga neraka ye dok ? Ni la lemahnye
orang yang kuat duk besembang blagak bagos !!! ALIM-ALIM FB.
Berhati-hatilah dengan status anda sendiri, bimbang kelak memakan diri !
Ok fine. aku malas sembang memanjang sebab blog aku ni memang tuk meluahkan rase
HAHA . *layan ballad of mona lisa jaaap* :DDD

No comments:

Post a Comment