Thursday 29 September 2011

ke mana wanita ?

     Hari ini aku terasa ingin meluahkan rasa hati yang dah lama aku simpan walaupun post-post luahan hati dan aktiviti2 seharian membuatkan blog aku menjadi "eeuuuwwww" tapi memang aku dah lama temangu-mangu mencari. MENCARI? jodoh? tidaaakkk... wang? parents still bagi. Herm... kemana blogger perempuan yang masyhur? blogger jek yang aku carik not bloggers ? Bloggers yang dapat menambat ramai hati pembaca ??? ataukah perempuan sememangnya tiada aura ?
      Bagi pendapat aku lakan, sebenarnya cara nak attrack readers tu memang cukup2 penting! Kalau perempuan selalunya aku tengok suka mengepost post yang berbaur luahan rasa,

Post hari ini ; ouh sayang dia !
isi : aku sayang dia tuh , kawan jek . eak jatuh cinta ?
sejak bila ? bla bla bla ....

     Tak dinafikan.... ada juga yang famous amous tapi adakah sampai melebihi kefemesan .Konspirasi.ZackZukhairi , Obefiendblogs, Aiman Azlan . Mungkin readers yang gila follow memollow ni kebanyakan perempuan dan silent readers seperti aku. Herm.. macam mana perkara ni tak berlaku.. tambahan lagi suka follow blog lelaki je. Oh! lumrah lah. 
     Apa-apa sajalah! yang penting semoga bloggers di luar sana memanfaatkan method yang serba terbaik untuk menarik sekalian umat remaja masa kini yang tak lari dengan dunia vlogger and blogger kini . Maju blogger Malaysia terus unggul (ntah pape la) 


                                              

No comments:

Post a Comment